O mnie

Nazywam si─Ö Ewa
­čÖé
Ewa Michalik ÔÇô Karda┼Ť

INFORMACJE OGÓLNE:

ÔÇô Interesuj─ů i pasjonuj─ů mnie: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, psychosomatyka, psychoimmunologia, psychologia spo┼éeczna, socjologia, obieg materii i energii w przyrodzie, dzia┼éanie umys┼éu i organizmu, edukacja, nauki ┼Ťcis┼ée, rozw├│j wewn─Ötrzny, wszelkie regu┼éy i pu┼éapki zauwa┼╝one w otaczaj─ůcej nas Rzeczywisto┼Ťci.

ÔÇô Wiem, ┼╝e Ludzie bardzo potrzebuj─ů zrozumienia z tego zakresu, co oznacza, ┼╝e potrzebuj─ů edukacji omawiaj─ůcej te aspekty oraz narz─Ödzi, kt├│re pomog─ů im we wprowadzeniu koniecznych dla zdrowia zmian.

Z wykształcenia i zawodowo jestem:

  • absolwentk─ů In┼╝ynierii ┼Ürodowiska na PW (mgr in┼╝ ┼Ťrodowiska), Informatyki i Zarz─ůdzania w Ochronie ┼Ürodowiska na PW (podyplomowe) oraz
  • pedago┼╝k─ů i nauczycielk─ů
  • terapeutk─ů w zakresie terapii naturalnych i bioenergoterapii (pa┼ästwowe egzaminy: naturoterapeuta/naturopata) i bioenergoterapeuta)
  • warsztatowcem

­čÖé

Wspieram rozw├│j osobisty Ludzi oraz propaguj─Ö edukacj─Ö w zakresie wiedzy egzystencjalnej ÔÇô stanowi─ůcej fundament dla zdrowego, ┼Ťwiadomego, bezpiecznego, odpowiedzialnego ┼╝ycia. Udzielam si─Ö te┼╝ spo┼éecznie. Dzia┼éam dla idei, z dobrymi i czystymi intencjami.

Pochowa┼éam prawie ego, cho─ç czasem jeszcze daje znaki ┼╝ycia ­čśë

Najcz─Ö┼Ťciej dzia┼éam w sferach:  energetycznej, naukowej i cielesnej i artystycznej.

Moim konikiem s─ů: uwalnianie zablokowanych energii oraz praca z cia┼éem poprzez kt├│re to si─Ö odbywa.

Dobrze odczuwam Wszystko, co dzia┼éa na zasadzie cz─Östotliwo┼Ťci.

Dzi─Öki odkryciu mocy ┼Ťwiadomo┼Ťci i wiedzy oraz zrozumieniu si┼éy przep┼éyw├│w energii oraz prawa wyboru i kierunkowania wiem, ┼╝e mog─Ö w du┼╝ym zakresie wybiera─ç z tej przestrzeni to, co dobre i to, co chc─Ö. Mog─Ö si─Ö zmienia─ç. Mog─Ö wp┼éywa─ç, tworzy─ç. Obserwowa─ç. Poprawia─ç.
I dawa─ç sobie prawo do b┼é─ÖduÔÇŽ ­čśë

I mog─Ö wspiera─ç w tym Ludzi.

***

MARZENIE: EDUKACJA EGZYSTENCJALNA:

Moim marzeniem i d─ů┼╝eniem jest wprowadzenie w szko┼éach szeroko dost─Öpnej edukacji z zakresu ┼Ťwiadomo┼Ťci, obejmuj─ůcej mi─Ödzy innymi poznanie wiedzy o:

emocjach, uczuciach, r├│┼╝nych stanach bio-fizyko-chemiczno-mentalnych w jakich si─Ö znajdujemy, radzeniu sobie w r├│┼╝nych sytuacjach,  empatii, asertywno┼Ťci, nawykach, stabilnym poczuciu warto┼Ťci ulokowanym w sobie (a nie poza sob─ů), zdrowym dystansie, precyzyjnej i konstruktywnej komunikacji, uzale┼╝nieniach, wsp├│┼éuzale┼╝nieniach,  zdrowym funkcjonowaniu,  ┼Ťwiadomych wyborach, mechanizmach dzia┼éania organizmu i zmianach zachodz─ůcych w organizmie, zdrowej postawie cia┼éa (┼Ťwiadomo┼Ťci cia┼éa i postawy, samoobserwacji i reagowaniu na sygna┼éy jakie cia┼éo wysy┼éa),  ochronie ┼Ťrodowiska i zrozumieniu, ┼╝e Ziemia to nasz dom, ┼Ťwiadomym konsumpcjonizmie, ┼Ťwiadomej gospodarce i produkcji, szacunku do wszelkich Istot, obserwacji, ┼Ťwiadomo┼Ťci, zrozumieniu zasad istnienia (fakt, ┼╝e jeste┼Ťmy Istotami ÔÇô formami Istnienia) i powi─ůza┼ä Wszech┼Ťwiata (zasada akcja ÔÇô reakcja),  wp┼éywach wynikaj─ůcych z kulturowo-spo┼éeczno-religijno-polityczno-medialno-marketingowych przekaz├│w (nabyte nawyki),  polu rodzinnym i wp┼éywach relacji rodzinnych, wszelkich relacjach z Lud┼║mi, stereotypach, stygmatyzacji, precyzyjnym wys┼éawianiu si─Ö ÔÇô bez utrwalania stereotyp├│w, , ┼Ťwiadomej seksualno┼Ťci, bezpiecze┼ästwie w ┼Ťwiecie.

Zaistnienie reformy edukacji w zakresie uzupe┼énienia wy┼╝ej wymienionych brak├│w ÔÇô  jest moim marzeniem i celem. Na razie ÔÇô realizuj─Ö ten program w ramach warsztat├│w i zaj─Ö─ç z Lud┼║mi