O mnie

Nazywam si─Ö Ewa. ­čÖé

Ewa Michalik – Karda┼Ť

INFORMACJE OGÓLNE:

ÔÇô Interesuj─ů i pasjonuj─ů mnie: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, psychologia spo┼éeczna, socjologia, obieg materii i energii w przyrodzie, dzia┼éanie umys┼éu i organizmu, edukacja, nauki ┼Ťcis┼ée, rozw├│j wewn─Ötrzny, wszelkie regu┼éy i pu┼éapki zauwa┼╝one w otaczaj─ůcej nas Rzeczywisto┼Ťci.
ÔÇô Wiem, ┼╝e Ludzie bardzo potrzebuj─ů zrozumienia z tego zakresu, co oznacza, ┼╝e potrzebuj─ů edukacji omawiaj─ůcej te aspekty.
Oswojenie i poczucie pewnych spraw w Sobie daje wi─Öksz─ů wolno┼Ť─ç, wspiera wyrobienie pewnej istotnej wra┼╝liwo┼Ťci, kontroli nad Sob─ů i ma znacz─ůcy wp┼éyw na otaczaj─ůc─ů Rzeczywisto┼Ť─ç.


ÔÇô Jestem absolwentk─ů In┼╝ynierii ┼Ürodowiska na PW (mgr in┼╝ ┼Ťrodowiska), Informatyki i Zarz─ůdzania w Ochronie ┼Ürodowiska na PW (podyplomowe) oraz
ÔÇô jestem zawodowo terapeutk─ů w zakresie terapii naturalnych i bioenergoterapii
(zawodowe egzaminy państwowe: naturoterapeuta/naturopata) i bioenergoterapeuta).
W ramach formalno┼Ťci i wykszta┼écenia: zawodowo i z powo┼éania:
jestem tak┼╝e pedagogiem w trakcie studi├│w.
­čÖé


ÔÇô Wspieram rozw├│j osobisty Ludzi oraz propaguj─Ö edukacj─Ö w zakresie wiedzy egzystencjalnej ÔÇô stanowi─ůcej fundament dla zdrowego, ┼Ťwiadomego, bezpiecznego, odpowiedzialnego ┼╝ycia.
ÔÇô Udzielam si─Ö spo┼éecznie.

ÔÇô Prowadz─Ö dzia┼éalno┼Ť─ç: publicystyczn─ů, filozoficzn─ů, terapeutyczn─ů, warsztatow─ů, szkoleniow─ů, artystyczn─ů.

ÔÇô Pasje: istnienie, muzyka (┼Ťpiew, granie, komponowanie, taniec, czucie), ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, nauka, obserwacja, do┼Ťwiadczania, poznawanie, Ludzie i wszelkie formy Istnienia, edukacja, transformacje terapeutyczne, sztuki walki, fotografia, zabawa, ruch, sport, relaks, bycie.

DOPRECYZOWANIE:

Najcz─Ö┼Ťciej dzia┼éam w sferach:  ┼Ťwiadomej,  analitycznej,  psychologicznej, fizycznej (tak┼╝e metafizycznej),  intuicyjnej
i artystycznej.
Oczywi┼Ťcie tak┼╝e egzystuj─Ö w sferze  biologiczno-fizyczno-chemiczno- mentalno-energetycznej.
Dobrze odczuwam Wszystko, co dzia┼éa na zasadzie cz─Östotliwo┼Ťci.

Odkrywam Przestrze┼ä, o kt├│rej istnieniu kiedy┼Ť mog┼éabym tylko ┼Ťni─ç ÔÇô gdybym wiedzia┼éa, ┼╝e Jest.
Wcze┼Ťniej tylko j─ů czu┼éam. Potem zauwa┼╝y┼éam i na ile mog┼éam ÔÇô pozna┼éam.
Przestrze┼ä ta jest zwi─ůzana ze Wszystkim co Jest i s─ů w niej dost─Öpne spok├│j, zrozumienie, poznanie, zachwyt, akceptacja, zgoda, mi┼éo┼Ť─ç, jedno┼Ť─ç, wdzi─Öczno┼Ť─ç, wzruszenie, pi─Ökno, ÔÇŽ , przeciwie┼ästwa wcze┼Ťniej wymienionych, nijako┼Ť─ç, wszelkie stany po┼Ťrednie  oraz cz─Ö┼Ť─ç, kt├│ra nadal pozostaje Tajemnic─ů.

Dzi─Öki odkryciu ┼Ťwiadomo┼Ťci i zrozumieniu si┼éy prawa wyboru wiem, ┼╝e mog─Ö wybiera─ç z tej przestrzeni to co dobre i to co chc─Ö (w pewnym zakresie, rzecz jasna).  Mog─Ö si─Ö zmienia─ç. Mog─Ö wp┼éywa─ç, tworzy─ç. Obserwowa─ç. Poprawia─ç. I dawa─ç sobie prawo do b┼é─ÖduÔÇŽ ­čśë

I mog─Ö wspiera─ç w tym Ludzi.

EDUKACJA EGZYSTENCJALNA:

Moim marzeniem i d─ů┼╝eniem jest wprowadzenie w szko┼éach szeroko dost─Öpnej edukacji z zakresu ┼Ťwiadomo┼Ťci, obejmuj─ůcej mi─Ödzy innymi poznanie wiedzy o:

emocjach, uczuciach, r├│┼╝nych stanach bio-fizyko-chemiczno-mentalnych┬áw jakich si─Ö znajdujemy, radzeniu sobie w r├│┼╝nych sytuacjach,┬á empatii, asertywno┼Ťci, nawykach, stabilnym poczuciu warto┼Ťci ulokowanym w Sobie (a nie poza Sob─ů), zdrowym dystansie,┬áprecyzyjnej i konstruktywnej komunikacji, uzale┼╝nieniach, wsp├│┼éuzale┼╝nieniach,┬á zdrowym funkcjonowaniu,┬á ┼Ťwiadomych wyborach, mechanizmach dzia┼éania organizmu┬ái zmianach zachodz─ůcych w organizmie, zdrowej postawie cia┼éa (┼Ťwiadomo┼Ťci cia┼éa, samoobserwacji┬ái reagowaniu na┬ásygna┼éy jakie cia┼éo wysy┼éa),┬á┬áochronie ┼Ťrodowiska i zrozumieniu, ┼╝e Ziemia to nasz dom, ┼Ťwiadomym konsumpcjonizmie, ┼Ťwiadomej gospodarce i produkcji, szacunku do wszelkich Istot, obserwacji, ┼Ťwiadomo┼Ťci, zrozumieniu zasad istnienia (fakt, ┼╝e jeste┼Ťmy Istotami ÔÇô formami Istnienia)┬ái┬ápowi─ůza┼ä Wszech┼Ťwiata (zasada akcja ÔÇô reakcja),┬á wp┼éywach wynikaj─ůcych z kulturowo-spo┼éeczno-religijno-polityczno-medialno-marketingowych przekaz├│w (nabyte nawyki),┬á polu rodzinnym i wp┼éywach relacji rodzinnych, wszelkich relacjach z Lud┼║mi, stereotypach, stygmatyzacji, precyzyjnym wys┼éawianiu si─Ö ÔÇô bez utrwalania stereotyp├│w, , ┼Ťwiadomej seksualno┼Ťci, bezpiecze┼ästwie w ┼Ťwiecie.

Zaistnienie reformy edukacji w zakresie uzupe┼énienia wy┼╝ej wymienionych brak├│w ÔÇô  jest moim marzeniem i celem.
Na razie – realizuj─Ö ten program w ramach warsztat├│w i zaj─Ö─ç z Lud┼║mi ­čÖé