O mnie

Nazywam się Ewa
🙂
Ewa Michalik – Kardaś

INFORMACJE OGÓLNE:

– Interesują i pasjonują mnie: świadomość, psychosomatyka, psychoimmunologia, psychologia społeczna, socjologia, obieg materii i energii w przyrodzie, działanie umysłu i organizmu, edukacja, nauki ścisłe, rozwój wewnętrzny, wszelkie reguły i pułapki zauważone w otaczającej nas Rzeczywistości.

– Wiem, że Ludzie bardzo potrzebują zrozumienia z tego zakresu, co oznacza, że potrzebują edukacji omawiającej te aspekty oraz narzędzi, które pomogą im we wprowadzeniu koniecznych dla zdrowia zmian.

Z wykształcenia i zawodowo jestem:

  • absolwentką Inżynierii Środowiska na PW (mgr inż środowiska), Informatyki i Zarządzania w Ochronie Środowiska na PW (podyplomowe) oraz
  • pedagożką i nauczycielką
  • terapeutką w zakresie terapii naturalnych i bioenergoterapii (państwowe egzaminy: naturoterapeuta/naturopata) i bioenergoterapeuta)
  • warsztatowcem

🙂

Wspieram rozwój osobisty Ludzi oraz propaguję edukację w zakresie wiedzy egzystencjalnej – stanowiącej fundament dla zdrowego, świadomego, bezpiecznego, odpowiedzialnego życia. Udzielam się też społecznie. Działam dla idei, z dobrymi i czystymi intencjami.

Pochowałam prawie ego, choć czasem jeszcze daje znaki życia 😉

Najczęściej działam w sferach:  energetycznej, naukowej i cielesnej i artystycznej.

Moim konikiem są: uwalnianie zablokowanych energii oraz praca z ciałem poprzez które to się odbywa.

Dobrze odczuwam Wszystko, co działa na zasadzie częstotliwości.

Dzięki odkryciu mocy świadomości i wiedzy oraz zrozumieniu siły przepływów energii oraz prawa wyboru i kierunkowania wiem, że mogę w dużym zakresie wybierać z tej przestrzeni to, co dobre i to, co chcę. Mogę się zmieniać. Mogę wpływać, tworzyć. Obserwować. Poprawiać.
I dawać sobie prawo do błędu… 😉

I mogę wspierać w tym Ludzi.

***

MARZENIE: EDUKACJA EGZYSTENCJALNA:

Moim marzeniem i dążeniem jest wprowadzenie w szkołach szeroko dostępnej edukacji z zakresu świadomości, obejmującej między innymi poznanie wiedzy o:

emocjach, uczuciach, różnych stanach bio-fizyko-chemiczno-mentalnych w jakich się znajdujemy, radzeniu sobie w różnych sytuacjach,  empatii, asertywności, nawykach, stabilnym poczuciu wartości ulokowanym w sobie (a nie poza sobą), zdrowym dystansie, precyzyjnej i konstruktywnej komunikacji, uzależnieniach, współuzależnieniach,  zdrowym funkcjonowaniu,  świadomych wyborach, mechanizmach działania organizmu i zmianach zachodzących w organizmie, zdrowej postawie ciała (świadomości ciała i postawy, samoobserwacji i reagowaniu na sygnały jakie ciało wysyła),  ochronie środowiska i zrozumieniu, że Ziemia to nasz dom, świadomym konsumpcjonizmie, świadomej gospodarce i produkcji, szacunku do wszelkich Istot, obserwacji, świadomości, zrozumieniu zasad istnienia (fakt, że jesteśmy Istotami – formami Istnienia) i powiązań Wszechświata (zasada akcja – reakcja),  wpływach wynikających z kulturowo-społeczno-religijno-polityczno-medialno-marketingowych przekazów (nabyte nawyki),  polu rodzinnym i wpływach relacji rodzinnych, wszelkich relacjach z Ludźmi, stereotypach, stygmatyzacji, precyzyjnym wysławianiu się – bez utrwalania stereotypów, , świadomej seksualności, bezpieczeństwie w świecie.

Zaistnienie reformy edukacji w zakresie uzupełnienia wyżej wymienionych braków –  jest moim marzeniem i celem. Na razie – realizuję ten program w ramach warsztatów i zajęć z Ludźmi