O mnie

Nazywam si─Ö Ewa
­čÖé
Ewa Michalik ÔÇô Karda┼Ť

INFORMACJE OGÓLNE:

ÔÇô Interesuj─ů i pasjonuj─ů mnie: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, obieg materii i energii w przyrodzie, psychosomatyka, psychoimmunologia, psychologia spo┼éeczna, socjologia, , dzia┼éanie organizmu, edukacja, nauki ┼Ťcis┼ée, rozw├│j wewn─Ötrzny, wszelkie nawyki, regu┼éy i pu┼éapki zauwa┼╝one w dzia┼éaniu cz┼éowieka oraz otaczaj─ůcej nas rzeczywisto┼Ťci.

ÔÇô Wiem, ┼╝e Ludzie bardzo potrzebuj─ů zrozumienia z tego zakresu, co oznacza, ┼╝e potrzebuj─ů edukacji omawiaj─ůcej te aspekty oraz narz─Ödzi, kt├│re pomog─ů im we wprowadzeniu koniecznych dla zdrowia zmian.

Z wykształcenia i zawodowo jestem:

      • terapeutk─ů w zakresie terapii naturalnych oraz w zakresie pracy z energi─ů organizmu (pa┼ästwowe egzaminy i lata praktyki)
      • warsztatowcem
      • trenerk─ů rozwoju osobistego i kompetencji mi─Ökkich
      • nauczycielk─ů
      • absolwentk─ů In┼╝ynierii ┼Ürodowiska na PW (mgr in┼╝ ┼Ťrodowiska), Informatyki i Zarz─ůdzania w Ochronie ┼Ürodowiska na PW (podyplomowe)
      • szkoleniowcem w tematach ┼Ťrodowiskowych

    ­čÖé

    Wspieram rozw├│j osobisty Ludzi oraz propaguj─Ö edukacj─Ö w zakresie wiedzy egzystencjalnej ÔÇô stanowi─ůcej fundament dla zdrowego, ┼Ťwiadomego, bezpiecznego, odpowiedzialnego ┼╝ycia. Udzielam si─Ö te┼╝ spo┼éecznie. Dzia┼éam dla idei, z dobrymi i czystymi intencjami.

    Pochowa┼éam prawie ego, cho─ç czasem jeszcze daje znaki ┼╝ycia ­čśë

    Najcz─Ö┼Ťciej dzia┼éam w sferach:  energetycznej, naukowej i cielesnej i artystycznej. 
    Wspieram ludzi w zakresie zdrowia i bezpiecze┼ästwa  uwa┼╝no┼Ťci, czujno┼Ťci i samostanowienia, uwalnianie zablokowanych energii oraz praca umys┼éem i z cia┼éem. 

    ***

    MARZENIE:
    Edukacja egzystencjalna wprowadzona do szkół

    Moim marzeniem i d─ů┼╝eniem jest wprowadzenie w szko┼éach szeroko dost─Öpnej edukacji z zakresu ┼Ťwiadomo┼Ťci, obejmuj─ůcej mi─Ödzy innymi poznanie wiedzy o:

    emocjach, uczuciach, r├│┼╝nych stanach bio-fizyko-chemiczno-mentalnych w jakich si─Ö znajdujemy, radzeniu sobie w r├│┼╝nych sytuacjach,  empatii, asertywno┼Ťci, nawykach, stabilnym poczuciu warto┼Ťci ulokowanym w sobie (a nie poza sob─ů), obiegu energii w organizmie i znaczeniu tego aspektu w kontek┼Ťcie zdrowia, zdrowym dystansie, precyzyjnej i konstruktywnej komunikacji, uzale┼╝nieniach, wsp├│┼éuzale┼╝nieniach,  zdrowym funkcjonowaniu,  ┼Ťwiadomych wyborach, mechanizmach dzia┼éania organizmu i zmianach zachodz─ůcych w organizmie, zdrowej postawie cia┼éa (┼Ťwiadomo┼Ťci cia┼éa i postawy),  ochronie ┼Ťrodowiska i zrozumieniu, ┼╝e Ziemia to nasz dom, ┼Ťwiadomym konsumpcjonizmie, ┼Ťwiadomej gospodarce i produkcji, szacunku do istnienia,  wp┼éywach wynikaj─ůcych z kulturowo-spo┼éeczno-medialno-marketingowych przekaz├│w (przekonania),  polu rodzinnym i wp┼éywach relacji rodzinnych, wszelkich relacjach z lud┼║mi, stereotypach, stygmatyzacji, precyzyjnym wys┼éawianiu si─Ö ÔÇô bez utrwalania stereotyp├│w, , ┼Ťwiadomej seksualno┼Ťci, bezpiecze┼ästwie w ┼Ťwiecie.

    Na razie ÔÇô realizuj─Ö ten program w ramach warsztat├│w i zaj─Ö─ç z Lud┼║mi