Nazywam się Ewa
🙂
Ewa Michalik – Kardaś
INFORMACJE OGÓLNE:
– Interesują i pasjonują mnie: świadomość, obieg materii i energii w przyrodzie, psychosomatyka, psychoimmunologia, psychologia społeczna, socjologia, , działanie organizmu, edukacja, nauki ścisłe, rozwój wewnętrzny, wszelkie nawyki, reguły i pułapki zauważone w działaniu człowieka oraz otaczającej nas rzeczywistości.
– Wiem, że Ludzie bardzo potrzebują zrozumienia z tego zakresu, co oznacza, że potrzebują edukacji omawiającej te aspekty oraz narzędzi, które pomogą im we wprowadzeniu koniecznych dla zdrowia zmian.
Z wykształcenia i zawodowo jestem:
-
- terapeutką w zakresie terapii naturalnych oraz w zakresie pracy z energią organizmu (państwowe egzaminy i lata praktyki)
- warsztatowcem
- trenerką rozwoju osobistego i kompetencji miękkich
- nauczycielką
- absolwentką Inżynierii Środowiska na PW (mgr inż środowiska), Informatyki i Zarządzania w Ochronie Środowiska na PW (podyplomowe)
- szkoleniowcem w tematach środowiskowych
🙂
Wspieram rozwój osobisty Ludzi oraz propaguję edukację w zakresie wiedzy egzystencjalnej – stanowiącej fundament dla zdrowego, świadomego, bezpiecznego, odpowiedzialnego życia. Udzielam się też społecznie. Działam dla idei, z dobrymi i czystymi intencjami.
Pochowałam prawie ego, choć czasem jeszcze daje znaki życia 😉
Najczęściej działam w sferach: energetycznej, naukowej i cielesnej i artystycznej.
Wspieram ludzi w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa uważności, czujności i samostanowienia, uwalnianie zablokowanych energii oraz praca umysłem i z ciałem.
***
MARZENIE:
Edukacja egzystencjalna wprowadzona do szkół
Moim marzeniem i dążeniem jest wprowadzenie w szkołach szeroko dostępnej edukacji z zakresu świadomości, obejmującej między innymi poznanie wiedzy o:
emocjach, uczuciach, różnych stanach bio-fizyko-chemiczno-mentalnych w jakich się znajdujemy, radzeniu sobie w różnych sytuacjach, empatii, asertywności, nawykach, stabilnym poczuciu wartości ulokowanym w sobie (a nie poza sobą), obiegu energii w organizmie i znaczeniu tego aspektu w kontekście zdrowia, zdrowym dystansie, precyzyjnej i konstruktywnej komunikacji, uzależnieniach, współuzależnieniach, zdrowym funkcjonowaniu, świadomych wyborach, mechanizmach działania organizmu i zmianach zachodzących w organizmie, zdrowej postawie ciała (świadomości ciała i postawy), ochronie środowiska i zrozumieniu, że Ziemia to nasz dom, świadomym konsumpcjonizmie, świadomej gospodarce i produkcji, szacunku do istnienia, wpływach wynikających z kulturowo-społeczno-medialno-marketingowych przekazów (przekonania), polu rodzinnym i wpływach relacji rodzinnych, wszelkich relacjach z ludźmi, stereotypach, stygmatyzacji, precyzyjnym wysławianiu się – bez utrwalania stereotypów, , świadomej seksualności, bezpieczeństwie w świecie.
Na razie – realizuję ten program w ramach warsztatów i zajęć z Ludźmi